Ruch a lékařská pozorování shon každodenního života

0

Přiznávám: že zdravější životní styl je jistě mezi vaše největší (a většinou rozbité) novoroční sliby. Ruch a shon každodenního života nás při několika příležitostech opouští od našich plánů MedNet na regulovanější rutinu lékařská pozorování, ale nesledování určité zdravotní péče může být velmi nákladné.

Podle údajů Světové zdravotnické organizace (who) se fyzická nečinnost exponenciálně zvyšuje a stala se čtvrtým rizikovým faktorem úmrtnosti. Studie ukazují, že nejméně 21% maligních nádorů prsu a tlustého střeva, 27% případů cukrovky a 30% onemocnění srdce jsou výsledkem sedavého životního stylu.

To lze provést lékařská pozorování před pracovní dobou

Kombinace zdravých návyků s kancelářskou rutinou není snadný úkol, protože čas není vždy příznivý, ale jsme oddělili několik velmi jednoduchých tipů, které mohou vaši práci více produktivní a příjemné.

Get up periodically MedNet. Průměrná osoba tráví 9,3 hodiny denně sezením, což je škodlivé pro zdraví. Snažte se vstávat každých lékařská pozorování 20 nebo 30 minut chodit trochu, jít na vodu, protáhnout. Dalším trikem je pořádat schůzky pěšky, podle odborníků, aby lidé byli více angažovaní, více energičtí a každý ztratí méně času.

To lze provést lékařská pozorování před pracovní dobouVlak s kolegy. Pokud vaše společnost nemá fyzickou aktivitu v práci, pozvat své kolegy a zřídit projekt. Pracovní gymnastika, jóga, meditace, stretching jsou činnosti, které přinášejí mnoho výhod pracovnímu prostředí, a to jak fyzické, tak duševní. Zlepšují spokojenost, fyzickou kondici při plnění úkolů, snižují úroveň stresu, zlepšují držení těla, koncentraci a dispozice. Další alternativou je jít do posilovny s lidmi, se kterými pracuješ.

To bude nejen vám umožní poznat sami sebe lépe, ale to bude také zvýšit váš závazek k fyzické aktivitě (které víte, že byste měli udělat tak jako tak). To lze provést před pracovní dobou MedNet, v poledne nebo lékařská pozorování i po pracovní době. Klíčem je mít skupinu, která je opravdu ochotná se spojit.

Naplánujte si jídlo. Slavný “obědový box MedNet” je vynikajícím spojencem pro udržení zdravých pracovních návyků. V předvečer nebo na začátku týdne, přemýšlejte a připravte, co si dáte k obědu a večeři. Ale nejezte v kanceláři. I při obědě v kanceláři, je důležité, aby několik minut věnovat pozornost jídlu a důkladně žvýkat jídlo. Jednoduché postoje, jako je tento, zlepšují kvalitu potravin a pomáhají kontrolovat tělesnou hmotnost.

Nechte láhev vody na stole. Nic není důležitější pro vaše zdraví, než zůstat hydratovaný, a pití dostatek vody vám dokonce zabrání přejídat. Tip je nechat velkou láhev vody na vašem stole a pít po celý den.

Vyberte si jen jeden den v týdnu jíst sladkosti. Pocit potřeby něčeho sladkého může být způsoben nedostatkem celých sacharidů, jako je chléb, rýže, brambory, těstoviny, které jsou tělem oblíbeným zdrojem energie. Pak, když tělo potřebuje cukr, nakonec o něj požádá v čisté formě. While this does not happen, plan your lunch well and make small snacks throughout the day. Ovoce, cereálie a ořechy jsou vynikající možnosti.

Přehodnoťte příjem kofeinu Zdraví 

Místo rafinovaného cukru, zkuste použít kokosový olej do kávy. Látka je velmi dobrá pro mozek a pomáhá vám mít větší koncentraci a koncentraci. Vyměňte druhý šálek kávy v odpoledních hodinách, například s čajem nebo vodou. Oba hydratují více než káva a poskytují cenné antioxidanty pro vaše zdraví.

Pozor na známky těla. Dávejte pozor na signály z vašeho těla MedNet: klinické problémy spojené se stresem, které se obvykle objevují jako první, jsou nepřiměřené únavy a skleslosti, konstantní únava, potíže s koncentrací, problémy s pamětí, explozivní chování a podrážděnost.

Kromě nich, běžné příznaky, když je úroveň pracovního stresu vysoká patří deprese, úzkostné poruchy, hypertenze, záchvatovité přejídání, váhový přírůstek, gastritida a další gastrointestinální změny. Pokud zaznamenáte jakékoli změny ve zdravotním stavu, poraďte se s lékařem. Viděl jsi to lékařská pozorování? S těmito tipy, bude jednodušší dodržet slib zdravého života v práci po celý rok ! ?

Pokud zaznamenáte jakékoli změny

Víte, jak posílit imunitu? Odborník na výživu radí, aby zůstal zdravý. Pro zvýšení imunity je ideální dát přednost přírodním potravinám (zelenině, ovoci) a vsadit na odrůdu. Pro zvýšení imunity je ideální dát přednost přírodním potravinám (zelenině, ovoci) a vsadit na odrůdu. Absolvovala výživu na UFF, v současné době připravuje svůj druhý titul v gastronomii na UFRJ. Aby se předešlo nachlazení, chřipce a dalším onemocněním, je velmi důležité mít dietu-a životní styl -, které pomáhají posílit náš imunitní systém.

Tajemství je, aby přijaly Denní určité změny návyků v pořádku, nakonec, k posílení organismu. Abychom tento problém lékaře lépe objasnili, diskutovali jsme s nutritionistou Nicolle Venturim, který poskytl vynikající tipy na zvýšení imunity. Koukej!  Pro posílení imunity, tajemství je jíst správně, dobře spát, pít hodně vody, a cvičení.

Když cílem je posílit imunitní systém, mnoho lidí už si o vitamin C, B-komplex doplňků a citrusové šťávy – možnosti, které, ve skutečnosti, pomoci hydratují a posílit tělo. Podle odborníka na výživu Nicolle MedNet však není možné přes noc zvýšit imunitu specifickým vzorcem-je nezbytné přijmout určitá opatření společně.

“Abyste měli dobrou imunitu, musíte dobře jíst, dobře spát, pít hodně vody a cvičit. Tohle je základní stativ! Pokud jde o potraviny, doporučuje se jíst ovoce, zeleninu, obiloviny a luštěniny. Jsou důležitými zdroji vitaminů a minerálních látek – mikroživin nezbytných pro náš imunitní systém. Je také nezbytné dobře spát, protože unavené tělo zpomaluje a to může ovlivnit naši imunitu. Udržení pohybu těla je také důležité pro duševní zdraví a navíc cvičení posiluje naše tělo – což je důležité pro dobrou reakci z našeho imunitního systému, ” říká Nicolle.Přehodnoťte příjem kofeinu Zdraví 
“Stojí za zmínku, že vitamíny lékaře a minerální látky mají zásadní funkce pro metabolismus enzymů a koenzymů. Bez toho by naše tělo nebylo schopno provádět metabolické reakce jednoduchým způsobem MedNet (což nás udržuje naživu). , tyto mikroživiny jsou zásadní pro tvorbu tkání, které chrání naše tělo, jako je kůže, sliznice a gastrointestinální systém. Vše je propojeno s naším imunitním systémem, a proto jsou mikroživiny tak důležité, ” dodává odborník na výživu.

Preferují surové nebo lehce vařené přírodní potraviny. Pokud je cílem co nejvíce potravin a jejich živin, je velmi důležité věnovat pozornost přípravě jídel. Koneckonců, pokud spálíte nebo převaříte nějakou zeleninu, pravděpodobně se nakonec zbavíte důležitých vitaminů a minerálních látek. Podle odborníka na výživu existují způsoby, jak připravit potraviny, aniž by byly nutričně kompromitovány.

“Aby se lépe využívaly živiny obsažené v potravinách, je ideální konzumovat syrovou nebo lehce vařenou zeleninu lékaře (preferují páru). Pokud jde o ovoce, doporučuje se je ihned oloupat nebo nakrájet a sníst. also always vary in the diet. Nemá smysl být v pomeranči, zelí nebo lilku, víš? Na odrůdu je třeba vsadit, kdykoli je to možné,” uzavírá Nicolle.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno