Stejně jako péče o zdraví psychické onemocnění

0

V posledních letech, tam byl rostoucí posedlost pro delší životnost metod: FDA-schválené studie, jestli metformin, lék, historicky používaný k léčbě Typu 2 diabetes, může zpomalit stárnutí; doplněk nazývá Základ, jehož cílem je prodloužit život a je podporován několika Nobelova Cena-vyhrávat vědce; krevní transfúze z mladší na starší lidi. Zatímco tyto přístupy jsou zajímavé a jistě si zaslouží další studium (alespoň některé z nich);

Mnoho lidí zřejmě zapomněli, že je již vědecky osvědčená metoda-opírá o desítky let výzkumu, aby se prodloužila jejich životy s kvalita: přijetím určité zdravé, každodenní návyky. “Známe se od poloviny-1960, že životní styl chování mají obrovský vliv na zdraví a dlouhověkost,” říká Michael Joyner, vědecký pracovník a specialista na lidské zdraví a výkon na Mayo Clinic.

Desítky studií ukazují péče o zdraví, že pouze 30 minut

Od té doby se, jak říká, zvýšily důkazy na podporu pozitivního dopadu zdravého životního stylu, jak se stále více lidí snaží najít elixír mládí. Zvažte výzkum publikovaný v roce 2011 v American Journal of Public Health, ukazuje, že přijetí zdravých návyků – pravidelné cvičení, zdravé výživy, non-kouření – může zvýšit životnost 11 let. Nebo 2016 studii publikované v British Medical Journal péče o zdraví, která zjistila, že zdravý životní styl snižuje riziko all-mortalitu o celých 61%.

Trénuj se. Pokud by to cvičení mohlo být zabaleno a prodáno jako droga, byl by to miliardový byznys. Desítky studií ukazují, že pouze 30 minut středně intenzivní fyzické aktivity denně snižuje riziko vzniku fyziologických nemocí (např. onemocnění srdce a rakoviny), stejně jako psychické onemocnění (jako je úzkost a Alzheimerovy choroby). Podle Joynera je mnoho nových elixírů dlouhověkosti zaměřeno na prevenci mitochondriální dysfunkce, nebo na degradaci schopnosti buňky správně využívat energii, která je součástí normálního stárnutí.

Desítky studií ukazují péče o zdraví, že pouze 30 minut

“Ale lidé, kteří cvičí, mohou zdvojnásobit počet mitochondrie v kosterním svalu a zlepšit svou funkci v celém těle,” říká. Proto má cvičení tak silný účinek proti stárnutí.”

Jíst Přírodní Potraviny MedNet. Vyhněte se objektům zabaleným v plastu. “Potraviny, které procházejí ultra-zpracování, mají tendenci vidět velkou část jejich výživové odměny extrahované z nich,” říká Yoni Freedhoff, lékař obezity v Ottawě a autor dietní opravy. Dalším důvodem, proč se vyhnout zpracovaným potravinám, je hustota energie nebo kalorie na gram potravin. “Obecně platí, péče o zdraví ultra-zpracované potraviny jsou mnohem bohatší na hustotu energie než potraviny vyrobené z čerstvé, celé složky,” říká Freedhoff, “což není dobré pro udržení zdravé hmotnosti.

Zůstaň se MedNet lékaře svými přáteli

Freedhoffova ideální strava pro zdraví a dlouhověkost? “Takový, který je bohatý na celé potraviny, které jsou na oplátku obzvláště bohaté na živiny. Můžete udržet kalorie pod kontrolou při maximalizaci výživy péče o zdraví MedNet, ” říká. “To znamená stravu bohatou na zeleninu, celá zrna, ryby a libové maso s pravidelnou, ale ne nadměrnou konzumací zdravého ovoce, ořechů a olejů.”

Zůstaň se MedNet lékaře svými přáteliZůstaň se svými přáteli. Je prokázáno, že poflakování se svými přáteli a rodinou nejen dělá dobře právě teď, ale je dobré pro vaše dlouhodobé zdraví. Sociální vazby jsou spojeny se sníženou hladinou stresového hormonu, kortizolu, zlepšení kvality spánku, snižuje riziko srdečních onemocnění a mrtvice, opožděné kognitivní pokles, se snížil systémový zánět, a zlepšení funkce imunitního systému.

Ve studii z roku 2010 zveřejněné v časopise lékaře péče o zdraví PLOS Medicine sledovali výzkumníci na Brigham Young University MedNet v průměru 7,5 roku více než 300 000 lidí. Zjistili, že rizika úmrtnosti spojená s osamělostí převyšují rizika spojená s obezitou a fyzickou nečinností a jsou podobná rizikům spojeným s kouřením.

Vyhněte se (téměř) všechny doplňky. Američané utrácejí více než 30 miliard dolarů ročně za doplňky stravy, ale drtivá většina nefunguje a může dokonce způsobit škodu. 2016 článku v Journal of the American Medical Association citovány více než 20 let výzkumu a dospěl k závěru, že “studie hodnocení doplňků stravy vyrábí velmi neuspokojivé výsledky na potenciální zdravotní výhody, zatímco důkazy o poškození se nadále hromadí.”

Ačkoliv jsou doplňky často naplněny svůdnými sliby, Freedhoff říká, že “má smysl mít politiku” prostě Řekni lékaře NE” péče o zdraví. Neexistují prostě žádné doplňky s dostatečnými důkazy, které MedNet by podpořily jejich použití u osoby, která nemá prokázané postižení nebo zvláštní potřebu.

Bez ohledu na to Zdraví, co vám biohackeři řeknou

Sleep 8 hours. Bez ohledu na to, co vám biohackeři řeknou, nemůžete si jen tak zdřímnout nebo spát, dokud nedosáhnete optimálního zdraví a funkce. Anabolické hormony, jako je testosteron a lidský růstový hormon, důležité jak pro zdraví, tak pro fyzickou funkci, se uvolňují až po spánku po dobu nejméně jedné hodiny. Kromě toho studie z roku 2007 publikovaná v časopise Sleep ukázala, že s dalších 90 minut hlubokého spánku, dostanete ještě více těchto hormonů. Jinými slovy, spánek přináší stále větší výhody.

Hluboký spánek je také prospěšný pro duševní zdraví lékaře. Vědci z Harvardu zjistili, že mozek hledá, konsoliduje a ukládá všechny informace péče o zdraví, které jste během dne našli. “Existuje důvod, proč je každý kulturista a super intelektuální člověk, kterého znám, posedlý spánkem,” říká Joyner. “Spánek dělá zázraky.”

Bez ohledu na to Zdraví, co vám biohackeři řeknou

V Nejprodávanější divočině Cheryl Strayedové jí její matka říká, že lékem na většinu jejích nemocí je ” vydat se na cestu ke kráse.”Ukázalo se, že měla pravdu, alespoň podle nejnovějších vědeckých údajů. Čas strávený v přírodě je protilátkou proti škodlivým účinkům stresu, zabraňuje lékaře a v některých případech pomáhá léčit úzkost a deprese a zvyšuje kreativitu.

I když přesný kauzální mechanismy nejsou dosud známy, vědci se domnívají, že tam je něco jedinečného v přírodě-možná souvisí s tím, že jsme se vyvinuli, aby se tam – to dává naše tělo a mysl v klidu, podpora fyzické a psychické restaurování a následné fungování. .

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno