Tipy na izolaci péče o zdraví pro každého

0

Tipy na izolaci pro každého. Dbejte na bezpečnost. Provést opatření proti novému koronaviru, který je, především, aby se vaše vzdálenost, pokud jste mimo Dům, zakryjte si nos a ústa, a zajištění pravidelné a dostatečné hygieny rukou. Tato pravidla nejen omezují přenos viru SARS-CoV-2, ale jsou také součástí léčby úzkosti.

Omezení médií ke snížení úzkosti péče o zdraví

Toto doporučení jste už slyšeli několikrát, a není to bezdůvodné: podle výzkumu, sledování médií zvyšuje úzkost. Nadbytek zpráv a vizuálních snímků o traumatické události může způsobit příznaky PTSD a zdravotní problémy o několik let později.

Mnoho z nás “pobyt” ve zprávách, strach o své blízké, a přizpůsobit naše životy se vyrovnat se změnami pandemie v našich domovech, školách a na pracovištích. Bojíme se o naše zdraví a zdraví našich péče o zdraví milovaných, o práci, a samozřejmě informace z masmédií nám v této oblasti nepomáhají.
Omezení médií ke snížení úzkosti péče o zdraví
Snažte se omezit sledování COVID-19 Zprávy, aby ne více než dvakrát za den (například, podívejte se na informace v ráno a před večeří), a vyhnout se čtení o COVID-19 před ulehnutím do postele. Nepřenášejte (a proto nedělejte titulky znepokojivých novin svým přátelům a rodině. Média často vyvolávají přehnaný dojem globální paniky.

Správa vašeho času MedNet

Strach často pramení ze strachu z neznáma, pocitu ztráty kontroly. Nemysleme jen na situaci, ve které se lékaře nacházíme. Zkusme zavést rozvrh našeho současného života, abychom v tomto ohledu znovu získali pocit kontroly. Zkusme pracovat do poledne a odpoledne odpočívat.

Nenechme práci v klidu “roztát péče o zdraví”. Je to velmi důležité pro naši psychiku. Nenechme strach, aby nás napadl. Nezapomínejme, že to, co cítíme, závisí do značné míry na nás samotných MedNet. Takže se pokusme přesměrovat naši pozornost na jiné, příjemnější problémy nebo zaměřit se na zodpovědnost.

Get and provide warm and comforting social support via video, phone or SMS
Je velmi důležité a dokonce nezbytné, aby se čas sdílet své pocity a poslouchat a podporovat ostatní. Když mluvíme s lidmi, kteří mají na mysli naše nejlepší zájmy, cítíme se v bezpečí. Použijte telefon, video, SMS nebo e-maily.

Naštěstí máme mnoho příležitostí, pokud jde o nové způsoby sociálního kontaktu. Je třeba je používat nejen proto, že poskytují sociální podpory ve vztahu k aktuální situaci, ale také mluvit o tom, co jsme udělali tak daleko, nebo to, co bychom mohli udělat, aniž by pandemie, například uspořádat on-line knižní klub, uspořádat večeři pomocí zasílání rychlých zpráv, takže můžete mluvit při jídle (a mluvit o pozitivních věcí, a to nejen pandemie nebo ekonomická krize). Kromě toho, hraní s našimi mazlíčky může být fenomenální snížení stresu pro nás!

Najdi způsob, jak vyjádřit svou laskavost péče o zdraví, trpělivost a soucit.

Buď k sobě nesmírně milá. Tohle je těžká doba pro všechny. Pomoc ostatním v nouzi je však také nezbytná pro překonání této krize a může to být MedNet i naše dnešní práce a přispět k našemu blahobytu. Pokud jste fyzicky zdraví, můžete pomoci tím, že se stanete dobrovolníkem nebo dárcem krve.

Vytvořit nové rutiny a praktikovat zdravotní chování. Rutina a rituál jsou pro nás velmi důležité. Náš mozek chce předvídatelnou aktivitu, lékaře abychom mohli uvolnit náš nervový systém. Jdi brzy do postele a každý den se projdi. Nezapomeňte, že naše činy, myšlenky a nálada jsou úzce spjaty. Pokud chcete změnit náladu, změňte své činy a / nebo myšlenky …

Jíst zdravě lékaře

Správná výživa zlepšuje vaši náladu. Stres nás někdy nutí hledat “pohodlné” jídlo, protože cukry ovlivňují naši náladu. Hledáme rychlé občerstvení. Četné studie ukazují, že Středomořská strava má pozitivní vliv na duševní zdraví a odolnost vůči stresu, zatímco nezdravé jídlo je spojena s depresí a úzkostí. Pokud je to možné, zkuste naplnit chladničku čerstvými produkty nebo mraženou zeleninou.

Efektivní práce z domova. Práce z domova může být něco nového a stimulující pro vás, zejména v malém bytě s dětmi. Nečekejte, že váš výkon bude stejný jako obvykle. Všichni teď musíme čelit různým každodenním životům. Je-li to možné, omezte cíle typické nenaléhavé práce. Zde jsou některé doporučení, jak zůstat soustředěný a produktivní během vaší pracovní doby:

Omezit svůj pracovní prostor, aby se nějaký volný prostor ve vaší domácnosti tak, aby práce neporušuje své osobní potřeby MedNet. Pravidelně používejte stejné pracoviště. To zlepší koncentraci a zvýší efektivitu. Ovládej hladinu hluku lékaře. Používat sluchátka nebo sluchátka se snížením hluku.

Jíst zdravě lékaře

Izolace zdraví, jak vzbudit pozitivní emoce?

Dokončit pracovní den v plánovaném čase. Na konci pracovního dne skladujte elektroniku a pracovní nástroje. Domluvte si schůzku na ranní nebo večerní” setkání ” s kolegou nebo nadřízeným, aby se snížila sociální izolace a struktura vašeho dne. Pokud můžete, použijte instant messaging. Coronavirus a odlehlá práce: rezervujte si pracovní prostor doma, pokud můžete Coronavirus a vzdálenou práci: pokud můžete, rezervujte si pracovní prostor doma.

Izolace, jak vzbudit pozitivní emoce MedNet? Buď realista. Od covid-19 pandemie je pravděpodobné, že trvat několik měsíců, musíme se naučit, jak zvládat stresující události, které se vyskytují každý den zdraví. Způsobují zbytečný stres a vzrušení.

Podívejme se, co můžeme udělat v tomto těžkém období, kdo pomůže a jak učinit ostatní šťastnými. Nebo možná stojí za to si to uvědomit jinak a rozvíjet se, svůj koníček? Využijme i těch maličkostí, zkusme se usmívat na našich tvářích, znovu získejme pocit svobodné vůle a pocit bezpečí se vrátí.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno