Za ten trik to stojí lékařská pozorování

0

Nekuř. Kouření je spojeno s desítkami typů rakoviny, stejně jako onemocnění srdce, demence a chronické obstrukční plicní nemoci. Podle Americké asociace pro rakovinu, kouření způsobuje jednu z pěti úmrtí lékařská pozorování ve Spojených státech, zabíjí více lidí než alkohol, autonehody Zdraví, HIV, střelné zbraně a nelegální drogy dohromady.

Podle Center pro kontrolu nemocí a prevenci, vaše tělo doslova začíná opravovat škody způsobené kouřením několik dní poté, co jste přestali kouřit. Moc nepij Zdraví. Stejně jako kouření je nadměrná konzumace alkoholu spojena s několika chronickými onemocněními, jako je cirhóza jater, rakovina hrdla a kardiovaskulární onemocnění. Příliš mnoho pití také mění spánek a denní funkce.

S každodenním spěchu lékařská pozorování a snižuje čas

Dobrá zpráva je, že pokud máte rádi alkohol, pití přiměřeně-jedna sklenice denně pro ženy a dokonce i pro muže-nese minimální riziko. “Umírněnost je klíč,” říká Joyner. 8 praktických tipů, jak zůstat zdravý v zimě Nutritionistra přináší radu ohledně jídel, které byste měli zahrnout do své nabídky na nejchladnější dny, aby se zabránilo nachlazení a chřipky, poradit. S každodenním spěchu a snižuje čas, mnoho lidí si vybrat, rychlé občerstvení, protože jsou rychlejší a pohodlnější.

Tyto druhy potravin však nepřinášejí živiny a vitamíny, které tělo potřebuje, což přispívá ke slabé imunitě a v důsledku vzhledu nachlazení a chřipky. K pomoci v prevenci a posílení, Kliniky Živé výživu Leila Froeder přináší některé praktické a chutné tipy, které vám pomohou zůstat zdravý a zároveň se MedNet těší čas sezóny. Všimněte si jich všech a vyhněte se: v zimě, spotřeba teplých potravin roste, ponecháme stranou studené saláty. Ale je možné jíst zeleninu a zeleninu jinými prostředky.

Pro ty, kteří nemají chuť na syrové saláty v zimě, a to včetně některých zeleniny vařené v salátu, jako je rukolou a dýně vařené s Kůrou, pečené cizrna a fazole se slaninou, ořechy, ochucený olivovým olejem jsou určité možnosti,” naznačuje odborník na výživu.

Polévka. Vynikající jídlo v nejchladnějších dnech, polévky jsou bohaté na vitamíny. Proto je přidání do menu může být tím správným řešením pro ty, kteří chtějí jíst kvalitně. Include vegetables and avoid pre-prepared instant soups. Investujte do džusů lékařská pozorování! Jedná se o zdroje vitamínů a lahodné doplňky během dne.

S každodenním spěchu lékařská pozorování a snižuje čas

Pro ty, kteří nedodržují dietu MedNet, výměna cukru za med sladit nápoje je dobrá volba. Pro ty, kteří stravu kontrolují, zvyšují spotřebu bezcukrových kapalin. Kromě hydratace těla, jsou zdrojem vitamínů lékaře. “Konzumujte bylinné čaje, jako například heřmánek, fenykl a citronový balzám,” zdůrazňuje odborník na výživu.

I pro ty, kteří MedNet dodržují dietu lékaře

Dobře ochucené jídlo! Není nic lepšího, než jíst dobře ochucená jídla! V zimě je to nejlepší způsob, jak zvýšit chuť k jídlu. “Zahrnout silné koření a ochucení do přípravy masa, jako je Dijon hořčice a kari, například, ve stroganoff maso a lehký kyselý krém,” říká Leila. Čokoládu? Ano! I pro ty, kteří dodržují dietu, čokoláda může být zahrnuta jako dezert po jídle. Rada? Všechno v klidu! “Raději čokoládu se 70% kakaa (30g) jako odpolední svačinu,” odborník na výživu průvodců.

  • Pro ty, kteří mají rádi nápoje, horká čokoláda je také vynikající volbou v zimě. “Vsaďte na lehčí recept a investujte do pití!”MedNet, Guides the nutritionist.
  • Leila navrhuje lehké ingredience, které neuškodí kontrole jídla. Poznámka: 300 ml polotučného mléka + 1 lžíce neslazené čokolády v prášku nebo kakaového prášku + 1 lžička skořice + sladidlo sukralosa typ + 1 lžička kukuřičného škrobu.

I pro ty, kteří MedNet dodržují dietu lékařeVitamíny a další vitamíny! “Ujistěte se, že konzumujete vitamín C a zinek, základní mikroživiny, které chrání vaše tělo před respiračními chorobami. Dobrými zdroji jsou maso, fazole a celá zrna lékaře, ” Leila guides lékařská pozorování. Za ten trik to stojí! “Přidejte řeřichové listy nebo přírodní koření, jako je persil, pažitka nebo koriandr do polévek, když jsou připraveny, aby se zvýšil obsah vitamínů C A B komplexu,” navrhuje odborník na výživu. Konzumace ovoce by měla být rovněž hojná.

Nenahrazují rady Zdraví a podporu lékařů

“Preferují ovoce bohaté na vitamín C, jako je mandarinka a acerola a mučenka,” říká Leila. Fyzické aktivity MedNet. Kromě zahřívání, gymnastika pomáhá zvýšit vytrvalost a je spojencem těch, kteří chtějí ztratit lokalizovaný tuk. “V chladném počasí je běžné snížit nutkání cvičit venku, takže preferují aktivity jako pilates a tanec uvnitř,” uzavírá odborník na výživu. The information on this page is for information purposes only.

Nenahrazují rady a podporu lékařů lékařská pozorování, odborníků na výživu, psychologů, odborníků na tělesnou výchovu a dalších specialistů.

Karanténa a srdce MedNet v dobré náladě: tipy pro zůstat zdravý doma. Nyní je více než nutné zachovat zdravou mysl a srdce. V tomto karanténním období, starat se o své zdraví dělá velký rozdíl, a proto lékaře, organizování své rutiny je nejlepší způsob, jak se udržet dobře. Pokud se léčíte, je velmi důležité v tomto období pokračovat.

Žijeme ve věku úzkosti a nejistoty, takže je nezbytné, aby váš lékař. Kromě toho, péče o vaše jídlo, cvičení doma, přijímání preventivních opatření odvrátit virus a relaxační aktivity jsou některé z pokynů, které musíme dodržovat, aby srdce zdravé.

Proto se při přípravě potravin doporučuje

Tak půjdeme za nimi? Snažte se, aby vaše jídlo zdravé a vyvážené pozor na množství soli, cholesterolu a jíst ve správný čas jsou některé z tipů. Podle WHO zvyšuje nadbytek soli kromě hypertenze riziko diabetu až na 73%. Proto se při přípravě potravin doporučuje používat až 5 g soli denně. Kromě toho by si člověk měl být vědom nadbytečného tuku, protože kromě poškození mozku způsobuje problémy v tepnách a přispívá k výskytu mnoha kardiovaskulárních onemocnění.

Nenahrazují rady Zdraví a podporu lékařů

Některé potraviny jako je kravské mléko a jeho deriváty, žluté sýry, máslo, zakysanou smetanou, křehké, slané, zmrzlina a klobásy obecně, párky, klobásy, uzeniny a tučné červené maso je třeba se vyhnout, protože mohou zhoršit hladinu špatného cholesterolu.

Zdraví srdce tam nahoře. Aby se vaše srdce zdravé, snažte se jíst saláty, zelenina, ovoce a další potraviny bohaté na živiny a lékařská pozorování dobré tuky a vyhnout lékaře se zpracovaných potravin MedNet. Vždy si pamatujte, že potraviny dobré pro naše tělo jsou bez špatných tuků a bohaté na antioxidanty.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno